sâmbătă, 7 martie 2009

"stim deja cazuri de coruptie, din senat,guvern,armata si politie"

Trecand prin Mogosoaia, am vazut, am oprit masina, am coborat si fotografiat repede, ca imi lasase-m masina pe avarii.
comentarii mai aprige dacat versurile celor de Parazitii nu am.

"stim deja cazuri de coruptie,
din senat,guvern,armata si politie
oare nimeni,n-a dat atentie-n atatia ani
sau aveti placerea sa fiti dusi de cleptomani
n-am coborat ieri din bananier
momentant sunt in audienta la premier

cat timp tre sa treaca
politicienii nostrii sa-nteleaga
ca stim cu toti-n ce kkt se scalda
astept de mult raspunsul la o intrebare..sa vina
cati dintre politicieni prizeaza cocai*a
acuzati poporu ca nu-i civilizat,
pai cum kkt sa fie,e deprimat cu adevarat se stie,
cand omu n-are ce sa puna-n farfurie
cu siguranta-l doare fix in pu*a unde-arunca o hartie
n-am habar domnu priministru
da spune tu:daca nu se fura
cum vati ridicat vile din salariu de-1000 de parai pe luna
iti suna cunoscut,va pisa*i pe noi continu
ia zimi,fiitu se bucura la alocatie ca fiimiu(nu cred)
imi multe tari ti-ai dus familia pe banii nostrii
iar noi ca prostii plangem dupa fostii
era altceva..furau cu mai mult bun simt cei dinaintea ta"

Niciun comentariu: