vineri, 17 aprilie 2009

Dinamo, la un pas de catastrofă


Ma intreb cine s-ar fi bucurat in cazul unei nenorociri? Copos care e facut tigan, impreuna cu toata galeria Rapidului, sau Becali din celula, Mircea Sandu, sau Lupescu si Prunea ptr. ca ar fi avut ocazia sa joace din nou fotbal si sa scape de scandalul de coruptie in care sunt implicati???.... probabil foarte multi" oameni de bine care vor binele echipei", dar e bine ca au lovit o barza ca Nic
ulescu o asteapta de vreo 8 luni, si e foarte bine ca nu a fost un stol de ciori, va da-ti seama razbunare dupa rezultatele umilitoare din ultimele zile???

Cu un sfert de oră înainte de aterizarea pe aeroportul din Iaşi, avionul care transporta echipa de fotbal Dinamo a fost avariat, lovind o barză. Aerovana a fost lovită frontal, dar pilotul a reuşit să aducă avionul la sol în siguranţă, după ce a încercat să evite un stol de berze.

"Mulţumim pilotului ca ne-a dus

la sol şi că a evitat o catastrofă. Am trecut prin momente grele. Dacă nici acum nu au scăpat de noi, atunci nu ne mai opreşte nimeni", a declarat Mircea Rednic .

"Iniţial, am crezut că s-a deschis trenul de aterizare, iar apoi avionul a început să intre într-un uşor picaj. Ne-am dat seama că ceva nu este în regulă, trecusem de oraş şi de aeroport. Erau turbulenţe destul de mari. Ne-am dat seama că totul a fost destul de grav dupa ce am aterizat şi am văzut cum arată aeronava. Baieţii mei glumeau şi spuneau că piloţii au luat carnetul la Piteşti", a adăugat acesta, citat de RTV.

"Am avut parte de 10 minute groaznice", a spus Claudiu Niculescu. "Abia după ce am văzut gaura din avion, ne-am dat seama ce s-a întâmplat", a precizat atacantul dinamovist.

Cristian Borcea, directorul executiv de la Dinamo, s-a declarat şocat de ceea ce s-a întâmplat cu avionul. „Stau cu poza în faţă pe calculator

. Este incredibil! Am vorbit cu Mircea Rednic. Era speriat, dar acum totul este bine. Eu n-am avut niciodată parte de un asemenea incident. Am zburat mult, am avut turbulenţe, goluri de aer, dar nu aşa ceva", a spus Borcea. Oficialul urmează să plece la Iaşi cu o cursă care va decola din Bucureşti la ora 17:00.

Dinamo va juca mâine, de la ora 16:00, împotriva echipei Poli Iaşi, în etapa a 25-a din Liga I.

„S-ar fi putut produce o tragedie"

„Au fost ceva probleme la cursa Tarom de la prânz, care a sosit în jurul orei 12.30. La apropierea pentru aterizare o barză a lovit avionul şi a spart coiful. Acest coif este ca o capotă la maşină şi dacă motorul ar fi fost lovit atunci s-ar fi putut produce o tragedie. Mulţumim lui Dumnezeu că nu s-a întâmplat aşa", a declarat Cristian Stanciu, directorul Aeroportului Iaşi.

Oficialul a precizat că de la Bucureşti urmează să sosească o altă aeronavă care să-i ia pe ceilalţi pasageri ce ar fi trebuit să plece cu avionul în care au sosit dinamoviştii. „Ne vor aduce şi un coif ca să îl punem pe avionul avariat", a adăugat Stanciu.

Niciun comentariu: