miercuri, 13 mai 2009

Cei mai mari sani din lume


Conform The Sun, Norma Stitz, din Atlanta, Georgia, este femeia cu cei mai mari sani din lume, bustul acesteia de peste 170 de centimetri fiind recunoscut de Cartea Recordurilor. Norma a declarat in cadrul unei emisiuni ca sanii sai o impiedica sa aiba o relatie normala, deoarece barbatii nu fac altceva decat sa se holbeze la pieptul sau. In ciuda acestui fapt, femeia nu are de gand sa faca operatie pentru micsorarea sanilor, pentru ca acestia au facut-o celebra. "Am primit nenumarate oferte de la diferite posturi de televiziune pentru a veni si a-mi arata sanii in direct" a declarat Norma. "Cand oamenii ma intreaba de ce nu fac o operatie pentru a-mi micsora bustul eu le raspund: Ati innebunit? Sanii mei mi-au daruit o viata minunata!" a adaugat americanca.