marți, 17 martie 2009

Sex oral pa plaja - Vama Veche. 01.05.2007

Sex cu octogenara , cat trebuie sa fi de beat sa faci asta?



Imi place vinul sec, imi place sa petrec
La bautura sa ma intrec, sunt ciumeg
Beau pana mor si-am sa mor ca n-am masura
Poti sa ma salvezi daca ma cosi la gura
Am vocatie, sunt ca Terminator II in aplicatie
Bodega, locul cel mai drag si unde-n vena-mi bag
Hmm, caut fericirea intr-o cana de Feteasca
Cineva sa ma opreasca, numa' sa-ndrazneasca !
Sef la orice chef, sunt strateg, inteleg practica...totu-i practica(practica)

Alcoolul este viata si viata e alcool
Din zori pana-n noapte traim in pericol
Alcoolul este viata si viata e alcool
Din zori pana-n noapte...pericol...

Pot fi vindecat prin impuscare
Fratii de pahar ma-nteleg, baga, baga frate
Iara bucurie la gingie sa fie
O mie pahare pe datorie, (fara numar)
Pulpa de patroana face show, mega-show
Si noi cu baietii admiram peretii
Fie fara dubii fac fenta
Fug de datorie, dau clapa permanenta.

Alcoolul este viata si viata e alcool
Din zori pana-n noapte traim in pericol
Alcoolul este viata si viata e alcool
Din zori pana-n noapte...pericol...

versuri: Parazitii.

Niciun comentariu: