marți, 17 martie 2009

Sex oral pa plaja - Vama Veche. 01.05.2007



I
Am viteza pe faleza
Penetrez orice coafeza
Care e in antiteza
Cu conceptul meu de freza
Rezeama-te de mine
Daca nu mai poti sa stai pe tine
Sa facem trenuletul
Cretzule!!!Mama ta-i acasa?
Spala-te ca vin la masa
Lasa-ma putin cu ea
ASA SI-ASA...
Si-acuma ia-ma OMBLADON
Ia-ma du-ma de la microfon
Sa-mi tin gura sa nu-mi taie cenzura...

II
Daca n-ai stiut n-ai cum sa uiti
Asculti oricum sunt prea multi
Inculti neplacuti stiuti de toata lumea
Gurile rele spun ca ne tampim odata ce trec anii
Dar nu ne luam banii
N-am psiholog cum fac americanii
In orice colt din lume
Penetram plini de spume
Care alearga o femeie
Sa vezi cum turuie BUNE
Is vinovat io n-am inventat
Nici femeia hoata nici barbatul mort de beat

III
Cand toti ne-acuza ca ne spargem venele
Ne spargem boxele sa nu mai danseze manele coardele
Bagabontii stiu ca fraierii nu pot
Ameninta non-stop cu politia sa intre-n top
Cred ca m-am tirat beat mort
Da cand ma-ntorc o sa-ti dam un bass
Si-o toba mare peste bot

Niciun comentariu: