miercuri, 22 aprilie 2009

Mircea Badea, la Poliţie cu o cravată imprimată cu oi.

Vedetea Antenei 3 din "Gura presei" in gura judecatorilor.

Mircea Badea s-a prezentat, ieri, la Secţia de Poliţie 13 a Capitalei pentru a i se înmâna mandatul de aducere în faţa judecătorilor, în dosarul „Kiseleff”. Realizatorul TV este citat ca martor în cazul accidentului mortal, petrecut în martie anul trecut, în care o tânără a fost spulberată pe trecerea de pietoni.
badea2
„Martorul” a venit în faţa poliţiştilor îmbrăcat la costum, cu o cravată roşie, pe care erau desenate oi albe, iar în mijlocul acestora se afla una neagră. Întrebat de reporterii Click! dacă are impresia că judecătorii îl văd ca pe „oaia neagră” de pe cravată, acesta a râs cu poftă, lăsând să se înţeleagă răspunsul. Mai mult, el s-a hotărât să vină, pentru că aşa cum a spus, „Nu era nimic de făcut!”.

După câteva minute în care a stat de vorbă cu ofiţerii, el a ieşit afişând un zâmbet zeflemitor. Relaxat, a povestit că nu a fost audiat, ci doar că i-a fost înmânat mandatul de aducere. „În calitatea mea de martor contribui la actul de justiţie, dar parcă îmi vine să-mi bag organul (nu cel care mă constrânge în caz că…) şi să văd ce pot să-mi facă penibilii ăştia dacă nu mă prezint”, nota, ieri, Mircea, cu înverşunare, pe blogul personal.
badea1

Niciun comentariu: