joi, 12 martie 2009

Curvele dau teapa, blogerii inghit.




Emil Cioran spunea ca i se par normale orice fel de anomalii dar nicidata n-a putut sa isi explice prezenta unor impotenti in randul prostilor. Noi am trait sa vedem curve care dau teapa la diverse bloguri si siteuri.
Asa va trebuie carnatilor

"Acum cateva luni am fost contactat de o oarecare tipa , pe nume Izabela (Managera Mon Amour - Salonul Alinei Plugaru De Masaj Erotic ) care era interesata de reclama pe acest blog. Toate bune si frumoase , am batut palma si astfel am inceput sa-i afisez pe acest blog un banner 125×125 si un banner 468 × 60 plus un articol . In prima luna mi-a platit doar jumatate din parte din suma de 70 de euro pe care trebuia sa o primesc pentru afisarea bannerelor pe acest blog timp de 4 luni , apoi a urmat teapa . De o luna si ceva de zile tot am tot asteptat un semn de viata dar am constatat cu stupoare ca pentru o suma infima de 1 milion , lumea prefere sa se faca invizibila .

Asa ca Izabela urat din partea ta , lucruri din astea nu se fac . "

sursa: http://perfu.lanebuni.eu

Niciun comentariu: