luni, 18 mai 2009

Corina Ungureanu: "Toţi au vise erotice cu noi"





Fosta mare gimnastă Corina Ungureanu (28 de ani), stabilită de ani buni in Anglia, vorbeşte deschis despre sex şi despre dorinţele pe care le au bărbaţii în pat, cand au ca parteneră o sportivă de performanţă.

Libertatea: Corina, cum te înţelegi cu actualul tău partener de viaţă?

Corina Ungureanu: Traversez una dintre cele mai bune perioade din viaţa mea. Şi în plan profesional, dar şi în cel sentimental. Cu Mike, noul meu iubit, sunt împreună de opt luni. Ne înţelegem din priviri.

Te gândeşti la căsătorie?

Nu ştiu ce să zic. Eu vreau să mă întorc în ţară. Asta ar însemna ca el să vină împreună cu mine în România. E greu de crezut că acest lucru se va întâmpla foarte curând, pentru că are mulţi prieteni aici, în Anglia. Dar mie îmi e bine aşa cum sunt în clipa de faţă.

Pentru că acesta este un interviu non-conformist, spune-ne ce ai face dacă ai rămâne însărcinată şi nu ai fi căsătorită?

Aş păstra copilul. Până în prezent am ştiut să mă protejez de o eventuală sarcină. Eu şi Mike facem dragoste doar protejat. E mai bine aşa. Tocmai pentru a evita riscurile unei eventuale sarcini.

De ce crezi că foarte mulţi bărbaţi îşi doresc o relaţie cu o fostă gimnastă?

(se amuză copios) Imaginaţia bărbaţilor atunci când vine vorba despre sex este debordantă. Nu de puţine ori, în discuţiile pe care le-am avut cu amici de-ai mei, mi-au fost făcute apropouri de acest gen. Dacă îmi place să fac sex în şpagat, în sfoară sau în alte poziţii din gimnastică... L-am prins chiar şi pe fratele meu vorbind cu prietenii lui despre asta. Toţi bărbaţii au vise erotice cu noi. Ne văd făcând sex doar în poziţii super-trăsnite, toţi ne vor în şpagat.

Ai adoptat o astfel de poziţie cu prietenul tău?

(râde din nou) Nu-mi cereţi să dau tot din casă.

Ai pozat în reviste pentru adulţi. Ai mai face asta?

Niciodată nu spun niciodată. Dar cred că ceea ce era de arătat, am arătat. Acum nu cred că aş mai poza, chiar dacă mi s-ar oferi o sumă mare de bani. Am un alt statut şi o altă vârstă.

Când revii în România?

Pe 26 august voi fi acasă, iar pe 29 îmi voi aniversa ziua de naştere.

Antrenează în Anglia

De peste doi ani, fosta campioană mondială la gimnastică e antrenoare la clubul Ellen Vannin din insula Isle of Man. “Am contract cu englezii până în 2011, iar patronii nici nu vor să audă de plecarea mea. Avem rezultate foarte bune, iar copiii pe care-i antrenez s-au ataşat mult de mine. Şi iubitul meu Mike reprezintă un motiv în plus să rămân în Anglia”, ne-a spus Corina Ungureanu.

sursa: Libertatea.ro

Niciun comentariu: